вторник, 10 ноември 2015 г.

11.11.2015 Новолуние Св.Мина

Освен като Новолуние, ще отбележа този голям празник в чест на Св.Мина, споделяйки своята лична история с него, напълно в унисон със Скорпионовата енергия на Новолунието.

Отидох преди години в манастира да се помоля. Беше същият празничен ден. Изкарали бяха голямата магическа икона на Светеца и опашката се виеше на 2 реда през целия двор. Опитах да съчиня молитвата си докато дойде моят ред, но мислите ми се оплитаха, имаше толкова натрупани неща, навързани фактори, причини... как да обобщя всичкото... ?? В този момент чух мъжки глас, който ми продиктува: "Моля те, изведи от мен всички нечисти сили!" Втрещих се. Погледнах иконата, тя си стоеше там, но очите... очите ме гледаха! Разбрах! Благодарих от дъното на душата си и в продължение на един месец всяка вечер изговарях молитвата, обръщайки се към добрият Св.Мина. Започнаха промените във вътрешния и външния ми свят. Страховете отстъпиха, душата ми се успокои, живота ми започна да се нарежда. До ден днешен не спирам да изричам молитвата всяка Божа вечер, заедно с "Отче наш". Заявявам силата на действието и, изпитана от мен през всичките години. Благодаря ти, скъпи Св.Мина! Обичам те!

Съветвам всички, които имат емоционални проблеми, травматични чувства и натрапчиви страхове да последват моя пример и да потърсят благословията на този могъщ Светец! Той сам даде указанията!
Започнете сега на Новолунието в Скорпион и изчистете всички нечисти сили от душата си! Те са причините за всичките ни нещастия. Истинската молитва не е за придобиване, а за освобождение! Св.Мина даде истинското лечение.
Успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар